یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام تصریح کرد: تلاش در جهت اعتلای نظام و انقلاب اسلامی، رسالت مسئولان و دولتمردان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در نشست با عوامل و دست‌اندرکاران اربعین در شهرستان مهران ابراز داشت: مردم عزیز و مهمان نواز مهران علاوه بر اینکه در ایام اربعین بیش از ۳ میلیون و ۲۳۰ هزار زائر را بدرقه و استقبال کردند در طول سال به طور میانگین، روزانه ۱۲ هزار زائر را بدرقه و استقبال می‌کنند و این افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان به شمار می رود

وی با اشاره به تردد بیش از ۳ میلیون و ۲۳۰ هزار زائر از مرز مهران تاکنون گفت: با وجود فعالیت ۵ مرز دیگر در اربعین، اما عمده زوار در ایام اربعین پایانه شهید سلیمانی مرز مهران را برای تردد انتخاب کردند.

استاندار ایلام با بیان این‌که خاک مهران آغشته به خون ۶ هزار شهید از سراسر کشور است، افزود: مهران گرانیگاه انس با اهل بیت (ع) است و مردم استان ایلام و شهرستان مهران خادم بودن را به معنای واقعی کلمه معنا بخشیدند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مردم ۱۲ شهرستان استان در اربعین بیان داشت: در مدخل ورودی ۱۲ شهرستان استان، مردم زوار را مورد تکریم قرار دادند و این افتخاری بزرگ است که ماندگار خواهد ماند.

بهرام نیا در ادامه با قدردانی از همه دست‌اندرکاران اربعین و مردم شهرستان مهران بیان داشت: مهران ۳۰ هزار نفری، جمعیت بیش از ۳ میلیون نفری زوار را در اربعین بدرقه و استقبال کرد و این افتخاری بزرگ است، هیچ لباسی از لباس خادمی و نوکری زوار اباعبدالله الحسین (ع) با ارزش‌تر نیست.

وی میدان اربعین را به مثابه میدان پرافتخار دفاع مقدس تعبیر کرد و گفت: در همه عرصه‌ها مسئولان خود باید جلودار باشند و برای خدمت و اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب اهتمام داشته باشند. دغدغه شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی فراهم شدن سفری ایمن، راحت، ارزان و عزت‌مند برای زوار بود که خوشبختانه این مهم محقق شد.

استاندار ایلام به تلاش‌های دولت سیزدهم برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین‌حسینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در دولت چهاردهم هم به‌صورت ویژه اربعین دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha